Kamer gevonden in Manly!

15 december 2018 - Sydney, Australië

De kerst komt eraan en dat betekend dat hostel onbetaalbaar zijn en het hostel waar ik zat ook al volgeboekt is. Dus ik moest echt een kamer vinden om hier te kunnen blijven. Na een zoektocht op Gumtree and Flatmates heb ik wat bezichtigingen gepland staan. De eerste en eigenlijk ook een van de goedkoopste was een kamer in het centrum van Manly. Twee kamers waren vrij en er kwamen 8 kijkers. Gesproken met de huisbaas en het gaf wel een goed gevoel.

De volgende ochtend werd ik wakker met een bericht dat ik een van de kamers heb gekregen! De grote kamer en ook nog met wat korting. Een privé kamer, kingsize bed, gedeelde keuken, badkamer en woonkamer met 3 meiden.

De andere bezichtigingen dus meteen gecanceld en ben vandaag (zaterdag 15 december) erin gegaan. Heerlijk om even je eigen plekje te hebben na 6 weken in hostels gezeten te hebben

Deze week heb ik verder lekker gewerkt. Mijn nieuwe job is zoveel beter, gezellige sfeer, leuke collega's, meer verantwoordelijkheid en gezellige gasten. Zoveel mensen die ik spreek hebben connecties met Nederland door familie/vrienden die er wonen of ze zijn er op vakantie geweest. Maandag en dinsdag nog opgetrokken met een vriendin die vanaf woensdag haar reis is begonnen langs de oost kust. We zijn naar de Chinese Garden geweest, hapje gegeten, laatste dingen voor haar ingekocht en nog even naar Darling Harbour geweest.

Prima weekje met alleen maar goed nieuws! Ondertussen ga ik nog verder zoeken naar een tweede baantje om de overige uurtjes te vullen en nog wat extra te kunnen verdienen.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Els:
    15 december 2018
    Je doet het toch allemaal maar even. Goed geregeld. Geniet lekker van je eigen kamer heerlijk!!
  2. Els:
    15 december 2018
    Je doet het toch allemaal maar even. Goed geregeld!! Geniet lekker van je eigen kamer. Heerlijk!!
  3. Peter Sluijter:
    Hi Riëlle,
    Wat fijn zeg en zo zie je maar weer: "Alles komt op zijn pootjes terecht :-) !!".
    Heerlijk om dan zo de feestdagen tegemoet te gaan, geeft wel ff wat rust bij je.
    Succes met het vinden van een extra/tweede baan, maar gaat vast lukken.
    Succes vandaag dan met inrichten!!
    Groetjes en tot gauw,
    Peet
    NB: heerlijk hé die stroopwafels ;-) !!!!
  4. Helma Van leeuwen:
    16 december 2018
    Hoi Rielle.
    Fijn dat je een kamer hebt gevonden ziet er ook goed uit. Nou succes maar weer me tg je tweede baantje.
    Groet Helma