First weekend

4 november 2018 - Sydney, Australië

Donderdag 1 november is het zo ver, het begin van dit avontuur.

Om 17:30 uur vloog ik als eerst naar Hong Kong, een vlucht van 11 uur. Vervolgens een tussenstop van 7 uur en de laatste vlucht was ongeveer 9 uur. De vluchten gingen gelukkig snel en heb redelijk kunnen slapen. Zaterdag 3 november vroeg in de ochtend kwam ik aan in Sydney en zou ik worden opgehaald door de transfer. Op het vliegveld een meisje uit Canada ontmoet die ook de zelfde introductie week doet.

Ik zit de eerste week in het Wake Up hostel. Zaterdag ochtend meteen een simkaart en ov kaart gehaald, ontbeten en ingecheckt. 's middags afgesproken met een Nederlander (zwager van Joyce) en met hem naar het Opera House, Harbour Bridge en de Botanic Gardens geweest. Heel gaaf om in het echt te zien! 's avonds nog een hapje wezen eten met hem. Het was een hele lange, vermoeiende dag. Ben ook om 20:00 uur in slaap gevallen en zondag om half 8 wakker geworden.

Zondag afgesproken met een meisje waarvan ik misschien haar kamer zou huren voor 3,5 week. Dus het huisje bekeken, wezen lunchen bij een tentje waar ik ook mijn cv achter gelaten heb. Daarna nog even op het strand gelegen maar daarvoor was het toch nog wat te koud. Eind van de middag terug naar het hostel gegaan en nu nog even relaxen

Morgen begint de introductie week met Ultimate Travel. We gaan veel activiteiten doen en hun helpen je met alle praktische dingen. Ik ben benieuwd.

Vanaf dan komen hoop ik de wat interessantere verhalen ;)

1. Ingrid:
    4 november 2018
    hoi , mooi goed aan gekomen. veel plezier en we horen je weer
  2. Helma Van leeuwen:
    4 november 2018
    Fijn dat je goed bent aangekomen .
    kijk nu al uit naar je verhalen.
  3. Daan Hofman:
    6 november 2018
    hey tegenvoeter, fijn te horen dat je goed bent aangekomen. Geniet er lekker van en nogbedankt voor je felicitatie. En kom maar op met die verhalen.
  4. Cobi:
    9 november 2018
    Hoi Rielle,
    Wens je een hele fijne tijd en ben benieuwd naar je verhalen.
    Groetjes Cobi